sâmbătă, 7 mai 2011

Un inceput

                Nu stiu exact cu ce sa incep, asa ca ma gandeam sa va spun cum de m-am apucat de realizat diferite lucruri pentru a aduce un plus de culoare hainutzelor si nu numai.

           Ei bine, setul acesta de papiote e "vinovat". L-am cumparat initial cu gandul ca-mi va fi util (asta dupa ce voi invata sa cos :) ), un fel de must have in casa. Asemeni barbatilor care isi cumpara tot felul de unelte si scule, care, in cele mai multe cazuri, raman nefolosite.
           Culorile mi-au placut intr-atat de mult, incat m-au determinat sa le gasesc o intrebuintare, decat sa astept o ocazie pentru a le folosi.
            Am rasfoit internetul in lung si-n lat si m-am oprit la ceea ce numim "handmade", sau mai  pe romaneste "facut de mana". Am gasit o multime de lucruri si lucrusoare , care mai de care mai frumoase si mai inventive, ce m-au facut sa-mi doresc sa realizez si eu cat mai multe lucruri. Intotdeauna, obiectele facute de mine mi-au adus o mai mare multumire decat cele cumparate. Cred ca asta e valabil si pentru voi.
           Si ca sa nu devin plictisitoare, zic doar ca m-am indragostit de tot ce inseamna handmade si am sa postez pe blog tot ce am facut pana acum, in ordinea in care le-am realizat...asta pentru a sesiza o eventuala evolutie :P

            Astept cu drag pareri si critici, cu  cat mai constructive cu atat mai bine ;) !!!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu