duminică, 20 mai 2012

Cover for my Philips

Mi s-a stricat camera foto, asa ca o perioada voi fi nevoita sa ma multumesc cu camera telefonului. Dar nici vremea nu prea tine cu mine asa ca pozele nu vor fi cele mai stralucite. Totusi cred ca cele mai importante sunt ideile. Asa ca...daca voi intelegeti ce am facut pe aici...e de bine.

Ce vreau sa va prezint astazi, este o idee destul de practica. Sigur aveti pe acasa macar o pereche de casti ai caror bureti s-au pierdut ori s-au rupt. Ceva de genul:



Fara burete...nu mai sunt asa comode si nu mai pot fi purtate mult timp - cum faceam in facultate de adormeam ascultand muzica la ele - dar pot fi foarte simplu reparate.

Astfel am ales sa crosetez acei buretei...iar castile mele sunt iarasi  functionale. Calitatea sunetului nu este afectata si puteti sa le realizati in orice culoare.



Le-am terminat la timp pentru a le testa cu noul album al trupei Vama primit in dar de la iubitul meu :)
Asa ca haideti sa lasam copiii din noi sa alerge spre mare :) 





0 comentarii:

Trimiteți un comentariu