luni, 21 mai 2012

Timpul si pasiunea...

In fiecare zi gasesc lucruri pe care le-am creat, dar nu le-am impartasit....am mereu o problema cu timpul. Simt ca niciodata nu-mi ajunge sa fac ceea ce mi-as dori si fiecare lucru pe care il fac, simt ca l-as fi putut face mai bine. Dar un mare defect al meu este acela ca nu-mi place, nu vreau, nu am rabdare sa fac un lucru de mai multe ori, probabil obosita de atatea automatisme si rutina, sau poate pentru ca mai sunt atat de multe lucruri pe care as dori sa le incerc, sa le creez, sa le experimentez. Sunt fix precum un copil care isi pierde interesul pentru o jucarie noua dupa nici o zi...de aceea imi alimentez pasiunea prin a cumpara tot timpul cate ceva nou....cele "vechi" le aruc in cutii, dar mai devreme sau mai tarziu stiu ca ma voi intoarce la ele. Nu asta facem toti in final?! Si parca avem si o satisfactie mai mare, caci din niste "vechituri" reusim sa scoatem tot ce e mai frumos.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu